יום שני, 22 במרץ 2010

الحصار ليس فيلم – بل واقع يعيشه مليون ونصف إنسان המצור הוא לא סרט- הוא מציאות למיליון וחצי בני אדם!

ב30.12.2009, יצאנו, חברי הקומונה להפגין כנגד המצור על עזה . ההפגנה התקיימה במחסום ארז, אחד מהמעברים שבעבר עברו דרכו אנשים, והועברו בו סחורות. היום, מרבית הזמן המעבר נשאר סגור. מלבד מחסום ארז,כל שאר המעברים מ ואל הרצועה סגורים לחלוטין, או מרבית הזמן.גם המרחב האווירי והימי של הרצועה חסום. תושבי עזה חיים בכלא. הם אינם יכולים לצאת , ואף אחד אינו יכול להיכנס. הם סובלים ממחסור בתרופות,קושי בקבלת טיפול רפואי ,מהפסקות חשמל תכופות,בעיית מים קשה,ועוד בעיות רבות.

הם אינם יכולים לצאת ולרכוש השכלה,או לבקר משפחה מחוץ לרצועה. כ80% חיים בעוני. 60% מובטלים.את המצב הזה , יוצרת מדינת ישראל, כאשר היא בוחרת להטיל סגר על הרצועה,למנוע כניסת סחורות,ואספקת חשמל הזקוקה לתושבים בשביל לקיים חיים בסיסיים.

בדצמבר 2008 תקף צה"ל את רצועת עזה, מתוך התואנה של הפסקת ירי הקאסמים מהרצועה לשדרות . מאז התקיפה על עזה,בה נפגעו חפים מפשע , ממשלת ישראל וצה"ל מונעים הכנסת חומרי בנייה לשיקום התשתיות ההרוסות ברצועה,וממשיכה להחמיר את מצבם ההומניטרי של תושבי רצועת עזה.

אבל, החברה הישראלית ברובה מתעלמת ,או מעדיפה לראות את הדברים מנקודת מבט שונה. לכן, החלטנו גם אנו להשתתף בקמפיין כנגד המצור. החלטנו לפנות אל החברה הישראלית במסר-המצור לא תורם לאף אחד!

בחרנו להוציא גלויות,שמצידן האחד טענות הנפוצות בחברה הישראלית בקשר למצור, ומצד שני ההפרכה שלהן. הרעיון של הגלויות הגיע מתוך הכוונה לפנות לקהל יעד רחב , ולתת לאנשים, שהמצור כביכול אינו קשור אליהם, כמה נקודות לחשיבה . את הגלויות הפצנו בתל אביב,יפו ובת ים . משם המשכנו להפיץ את הגלויות , אם דרך האינטרנט ואם דרך חברים . המצור נמשך , ולכן אנחנו לא מפסיקים את מאבקנו !הקמפיין שלנו מהווה המשך לקמפיין הכלל עולמי להסרת המצור, הנועד להפעיל לחץ על ממשלת ישראל,שכולל פעולות מחאה של פלסטינים ברצועה ובגדה,ניסיונות של פעילים פוליטיים מרחבי העולם להיכנס לרצועה,וההפגנה במחסום ארז.פעילים פוליטיים ברחבי העולם ממשיכים במאבקם,כמונו,להפסקת המצור.

בימים אלו אנו עובדים על הפצת סרטונים שהופקו על ידינו,המציגים דימויים של החיים בעזה תחת המצור. צפו גם אתן\ם בסרטונים,והפיצו אותם.

אנו ,כבני נוער נוער יהודים וערבים הפעילים פוליטית, מעוניינים לשנות את המציאות שלנו ולסיים את הכיבוש על כל צורותיו! אנו קוראים וקוראות גם לכם\ן להפעיל לחץ על האנשים שבוחרים להמשיך את הפשעים הנעשים בשמכם ובשמנו!

الحصار ليس فيلم – بل واقع يعيشه مليون ونصف إنسان

המצור הוא לא סרט- הוא מציאות למיליון וחצי בני אדם!

The siege is not a film- it is a reality for a million and half people

http://www.youtube.com/user/SadakaReutCommune#p/u/4/dysuiCjknFQ

http://www.youtube.com/user/SadakaReutCommune#p/u/2/mo3o0Psv_Ac

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה